Android işletim sistemi tanıtımı!

Merhaba arkadaşlar.

Kendi düşüncemiz doğrultusunda yazılmış bu yayınımızda Android işletim sistemini tanıtmaya, avantajları ve dezavantajları bakımından sizleri bilgilendirmeye çalışacağız.

Ilk olarak Android sistemi, Google'ın yarattığı bir sistem olup Linux Tabanlı bir işletim sistemidir. Paket yöneticisi (uygulama mağazası) Google Play'dir. 

Günümüzde bir çok akıllı cihazlarda Android işletim sistemi bulunuyor. Gayet stabil çalışan bu işletim sistemi bizlere bir çok uygulama ve oyunda sunuyor. Google Play'in gelişmesi ile birlikte gelen bu uygulamalar gayet bizi memnun bir şekilde bırakabiliyor. Fakat bilinmedik gerçekleri olan bu Andorid işletim sisteminin, aslında derinlere inince bazı dezavantajlarını ortaya çıkarmış oluyor.

Ilk olarak Avantajlarını sayacak olursak;

•Gayet memnun edici bir uygulama ve oyun kitlesi bulunuyor.
•Saf Android işletim sistemli telefonlar da gayet stabil çalışması ve serilik bakımından iyi olması. 
•Kontrol panelinin gelişmiş olması. 
•Bazı uygulamalar ile kişileştirilebilir olması. 
•Telefon kilidi olarak bir çok ayrı özelliğin olması. (Desen, pin, yazı.)
•Daha birçok avantajı vardır benim aklıma gelmeyen. 

Peki Dezavantajlarını sayacak olursak;

•Bilinmedik RAM kayıpları. 
•Arka olamadık istemsiz çalışan uygulamalar. 
•Saf Android olmayan akıllı cihazların, kendine özgü bir arayüzün daha olması. 
•Google Play'deki +18 uygulamaların çok olması. 
•Güncel olmayan telefonlara güncelleme verilmemesi. Bir nevi sistem hatalarının giderilmemesi. 
•Hafızanın neredeyse %30'unun kayıp olması. (Kendi uygulamaları için.)
•Bazı Anroid işletim sistemine sahip olan akıllı telefonların, uygulama yükledikçe kasması.

Bu yayınımız kendi düşüncelerimize sahip olup sadece ve sadece bilgilendirmek amaçlı yazılmıştır. Android sistemini eleştirmek veya kötülemek için yazılmamıştır. Zamanında Android işletim sistemi kullanıp avantajlarını ve dezavantajlarını görerek yazdığımız bir yayındır.